...uvařeno s láskou

...uvařeno s láskou

DORT K VÝROČÍ SVATBY


Tenhle dort je sice dost osobní, ale já z něj mám hroznou radost - hlavně proto že moje představy o něm vyšli do puntíku. Takže se musím pochlubit :-) Poprvé jsem vyzkoušela "čokoládovou obruč" a asi né naposledy. Navíc jsem na něj použila korpus i krém opět z  blogu Pradobroty, který byl naprosto neodolatelný. Tak snad si mě můj muž po ochutnání ještě nějaký rok nechá :-) :-)


Postup na korpus a krém najdete zde : http://www.pradobroty.cz/2016/03/malinovy-ombre-dort.html
                                                           - jen jsem opět použila místo malin jahody
                                                           
                                                                   

Poznámka:- já tentokrát obarvila všechen krém najednou  jahodovým rozvarem (neztmavovala jsem vrstvy)
               
Čokoládové zdobení :
                                  -na pečící papír si načrtneme obvod a výšku dortu
                                  -rozpuštěnou čokoládu nastříkáme na načrtlý papír a necháme lehce ztuhnout,
                                   a i z papírem obalíme dort. Necháme nejlépe v lednici zcela ztuhnout a opatrně
                                   pečící papír sloupneme.

Dále budeme potřebovat:
                                       -jedlý papír z libovolným motivem
                                       -marcipán na ozdobu





A fotka řezu z prvního dortu :




Žádné komentáře:

Okomentovat