...uvařeno s láskou

...uvařeno s láskou

HŘÍŠNĚ ČOKOLÁDOVÉ COOKIES


Od té doby co jsem viděla přípravu cookies  v pořadu  Masterchef , věděla jsem, že je musím nutně vyzkoušet. Receptů na cookies jsem našla nekonečno, ale nebyla bych to já, kdybych si to nakonec neupekla po svém. Jestli přesně takhle mají vypadat pravé cookies netuším. jediné co vím, že jsou nezkutečně dobré.


145 g špaldová mouka hladká
110 g máslo
90 g třtinový cukr
1 ks vejce
1/4 lžičky kypřící prášek do pečiva
1/4 lžičky jedlá soda
1/2 lžičky vanilkový extrakt
100 g vysokoprocentní čokolády

Máslo s cukrem si vyšleháme do pěny, přidáme vejce, vanilkový extrakt, mouku a kypřící přísady. Nakonec lehce vmícháme nadrobno nasekanou čokoládu. na plech vyložený pečícím papírem tvoříme lžící hrudky, lehce natvarujeme do kruhu. Děláme větší rozestupy- hrudky se roztečou do větší placky. Pečeme v předehřáté troubě na 175 stupňů cca 10 minut. Necháme vychladnout a pak teprve sloupneme s pečícího papíru.

Doba přípravy:  30 minut
Počet porcí : 12 ks

4 komentáře:

  1. Cookies už jsem dlouho nedělala, tak ráda vyzkouším ty od vás :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad budou chutnat a pak napište jestli se ty moje vůbec cookies podobají :-)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  2. Už jsem je pekla asi tisíckrát, s různými druhy čokolády. Nejvíc je miluje manžel, víc než jakékoli z obchodu. Moc děkuji za inspiraci. :)

    OdpovědětVymazat