...uvařeno s láskou

...uvařeno s láskou

CUKETA A PATIZON V KŘUPAVÉ KRUSTĚ


Z cuket už jsem letos uvařila - upekla skoro vše od slaného po sladké. Když jsem přemýšlela nad úpravou další várky cuket, vzpomněla jsem si jak na mě na FB  vykouklo asi před týdnem video kde cuketu obalovali ve směsy strouhanky s kořením a smažili.. A tak jsem to zkusila, jen strouhanku nahradila ovesnými vločkami a smažení nahradila  pečením v troubě. Myslím, že tím vznikla celkem zdravá a chutná večeře nebo svačina k vodě.

1ks  menší cuketa
1/2 ks patizon
100 g ovesných vloček
100 g tvrdý sýr (40%)
2 stroužky česneku
2 lžičky grilovacího koření
2 ks vejce
1 lžíce oleje

Cuketu nakrájíme na cca 1 cm silná kolečka, lehce posolíme a necháme na talíři "vypotit". Patizon si očistíme a také nakrájíme na zhruba 1 cm silné plátky.
Ovesné vločky rozmixujeme, přidáme najemno nastrouhaný sýr, nastrouhaný česnek a koření.
Plátky zeleniny namáčíme v rozšlehaných vejcích a obalujeme ve směsi s ovesných vloček. Pokládáme na plech vyložený pečícím papírem a pokapeme olejem.
Pečeme při 180 stupních zhruba 20 minut.
Podáváme s různými dresinky.

Poznámka: směs ovesných vloček můžeme dochutit dle chuti různými druhy sýrů i koření.

Doba přípravy: 60 minut
Počet porcí : 6


Žádné komentáře:

Okomentovat